Klantenservice

Bellen, mailen, appen

Alles wat je wilt weten over klantenservice, bereikbaarheid, omruilen, verzending en het afrekenproces

Voor veel vragen, retouren en eventuele garantie-aanspraken is de beste keuze toch altijd email sturen via ons contactformulier. Vul hiervoor je naam en emailadres en je vraag. Email wordt nagenoeg altijd binnen 24 uur beantwoord.

Wegens onderbezetting zijn we telefonisch niet bereikbaar. Bij vragen en problemen kun je dan beter even mailen.

Verzendingen en afhalen

In de regel verzenden we via DPD. Bezorgingen boven de 100 kilo of bezorgingen op pallets gaan na telefonisch of email overleg.

Je ontvangt altijd een e-mail met track&trace informatie nadat het pakket is aangeboden bij de vervoerder/pakketbezorger.

We verkopen ook veel ‘custom made’ espressomachines. Deze apparaten hebben uiteraard een afwijkende levertijd. Ook de specialistische artikelen zijn niet standaard op voorraad, dat duurt vaak een dagje langer.  Dit staat beschreven in de omschrijving bij het betreffende artikel, maar vaak is er overleg vooraf natuurlijk.

Als producten op voorraad zijn proberen we deze dezelfde dag nog te verzenden als ze voor 13:00 uur besteld zijn.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn standaard €6,20. Behalve voor sommige artikelen die door de brievenbus passen is een lager tarief van €4,95 ingesteld. Ook kun je iets besparen door je bestelling naar een afhaalpunt te laten brengen.

Waarom niet gratis?

Dit is heel eenvoudig: de kosten die gemaakt worden voor het verzenden, moeten toch betaald worden. De meeste webwinkels berekenen deze kosten door in de verkoopprijs van de producten. Dit vinden wij niet eerlijk. Op deze manier worden klanten die meerdere artikelen bestellen namelijk gestraft, doordat er aan hen eigenlijk dubbele verzendkosten worden berekend.
Op deze manier houden we de prijzen laag en de kosten transparant.

Retouren en herroeping

bedenktijd en ruilen

Je hebt altijd recht op 14 dagen bedenktijd. Dit is een zichttermijn, geen gebruikstermijn.
Mocht je goederen willen retourneren of omruilen, meld dan je verzoek via e-mail. We stellen het op prijs als je de reden van je retour opgeeft.

Let wel op dat Levensmiddelen, zoals koffie, chocolade, olijfolie etc. vanwege veiligheid- en hygiënische redenen nooit omgeruild of geretourneerd kunnen worden.

Wat mag je doen met een artikel 

Je moet het product kunnen beoordelen om na te gaan of je het wilt houden. Je mag ermee omgaan net zoals je dat in een winkel zou doen. Je kunt dus geen koffie gaan zetten met een percolator bijv.

Je mag ook de verpakking openmaken om het product te bekijken, als je dit maar netjes doet en de verpakking weer in oude staat kunt hersluiten. Maar je mag het product niet echt gaan gebruiken als je nog niet weet of je het houdt.

Retourkosten

Retourneren is net als verzenden niet gratis.  De kosten voor een retour komen voor rekening van de klant tenzij er sprake is van een defect of foute verzending door ons. Uiteraard vervangen of repareren we je aankoop als er ook maar iets mis mee is!

Contactinformatie

Get in touch

KoffieKoning
Stationslaan 130
3841DC Harderwijk

Klantenservice@koffiekoning.nl (aanbevolen)

KVK: 08127698
BTW-nummer: op aanvraag